29/5 den som väntar på nått gott...

... väntar ALLTID för länge :p

Ja jag sitter nu här och väntar på att min pojkvän ska komma hem från jobbet, han skulle jobba över idag, vet inte hur länge eller när han kommer, men senaste sju iaf och det är ju alltid nått.. men jag förstår att han vill jobba över nu för att visa att han vill vara kvar där oså, jag vet inte om det är hans sista dag i morron eller om han ska få vara kvar, det är ju praktik egentligen och inte ett riktigt jobb, men förhoppningsvis får han vara kvar men gå ner lite på tiden och vara ledig 1-2 dagar i veckan, inte mig emot då får jag mer tid med honom, men det bästa vore väl egentligen om han fick vara kvar där på heltid förståss.. men men..

Jag längtar efter honom, är så tråkigt att vakna utan honom varje morgon, utom på helgerna då, men ändå, och somna efter honom, jag brukar ligga och titta på honom när han sover, hihi.. älskar honom så himla mycket så jag kan inte beskriva det med ord. Jag kan inte tänka mig ett liv utan honom, han är mitt allt. Pierre, jag älskar dig mer än livet själv!


en bild jag gjort i photoshop, fotot har jag tagit själv oxå :)
en bild jag gjort i PS

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0