9/5 livet tar sina vändningar..

Ja det kan man ju säga, jag mailade till min ex-kompis eller vad man ska säga, hon som jag bråkat med, läste i hennes blogg och det såg ut som om hon mådde dåligt så jag skrev ett litet mail och frågade hur det var, tror det var i onsdags eller så.. och så mailade vi lite fram och tillbaka, och så skrev jag i ett mail nått i stil med att det skulle vara kul om vi kunde ses och prata typ och jag hade inga förhoppningar om att hon skulle svara att hon ville det, men det gjorde hon, hon skrev att det skulle vara skönt att träffas och prata så nu ska vi försöka ses nästa vecka, hon har ju praktik på willys oså men hon trodde att hon kanske skulle vara ledig på onsdag men vi får se hur det blir, blev väldigt glad iallafall, det ska bli kul att träffa henne, eller jag träffade faktiskt henne idag när jag var och handlade på willys men sa bara hej oså..

Det känns bra att vi ska träffas och prata, kanske kan vi bli kompisar igen, vem vet, men jag tänker inte tvinga fram nått och jag vill inte heller ha bråttom eller så, vi har knappt pratat med varandra på nästan ett år så vi måste lixom ta det lugnt, jag vet inte riktigt vad hon vill heller vi får se helt enkelt, men det känns bra, det känns som om vi iaf kommit en bit på väg, jag tror att vi båda kände nått då när vi möttes på ICA för ett ag sen, jag vet inte om det är så men det är en teori.. det ska iaf bli kul att träffa henne och prata lite.. som sagt så har jag inga förväntingar på att vi ska bli precis som innan, det kanske vi aldrig blir, vem vet, vi kanske bara kommer träffas lite sporadiskt, ses nån gång i mellanåt, jag tror att det kommer visa sig med tiden hur det blir, om det är meningen att vi ska bli bättre kompisar kommer det nog bli så.. är inte det meningen så blir det nog inte så heller.. vi får vänta och se helt enkelt..

ha de bra
S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis. vart jätte glad när jag såg henne sitta där i mörkret. :)

2008-05-10 @ 12:59:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0