2 Juni: Träningen fortsätter!!

Förra veckan tog jag minst 10 minuter på orbitrecken varje dag, utom i Lördags då vi besökte nya coop forum, men då gick jag över 10.000 steg den dagen istället, i söndags tog jag det mest lugnt, igår stod jag inte heller på orbitrecken men däremot så var jag ute i trädgården och grävde i några timmar i stället, de tog i benen och ryggslutet. Men nu fortsätter träningen, jag är super taggad!

Idag har jag hittills:
*Tagit 20 minuter på orbitrecken - fick faktiskt inte ont i vaden idag, Billy Holliday and his Comets är grym musik att träna till!

Och jag ska:
* Prommenera i ca 30 minuter
* göra benövningar med gummibandet 3x15 på varje ben
* göra magövningar två olika sorter tror jag, en som jag lärt mig av min brorsa Tomas och en annan.

Nu sitter jag och tar igen mig en stund efter orbitrekandet, blev helt slut, det är det längsta jag tagit på ett tag, hade nog nästan allt motstånd på oxå i slutet så blev riktigt svettig!

Tisdagstemat kommer senare!
ha det toppen!
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0