bloggat lite dåligt på sista tiden..

jag har bloggat lite dåligt på sista tiden, dels för att jag haft fullt upp med möten och sånt, på komunen, arbetsförmedlingen m.m plus att jag hållit på och försökt ta reda på en massa info om utbildingen jag förhoppningsvis ska börja på i höst. Det har vart fullt upp helt enkelt dom senaste veckorna, och det kommer inte precis lugna ner sig. På måndag börjar jag på nån coachnings grej genom arbetsförmedlingen, har inte rikitigt fattat vad det handlar om  men det blir säkert bra med det än då..

Hur som helst så ska jag försöka bli bättre på att blogga, skriva några rader om dagen ska jag väl kunna göra ändå tycker jag ju.. hahaha... men men ikväll ska jag och P. kolla på andra semifinalen i eurovisions song contest, är nyfiken på den norska killen, alla pratar ju om honom, men med tanke på hur det gick för vitryssen i förra semifinalen, honom pratade dom ju oxå om hela tiden att han var en sån favorit han gick ju inte vidare så vet man ju inte, man ska inte tro på snacket.. annars vet jag inte riktigt vilka länders om är med i den här semifinalen, danmark borde vara med men annars vet jag inte. Förra semifinalen var bra, då Malena Ernman var med med La Voix, den är bara för bra den låten!!! Schweiz var grymma tyckte jag, även Malta, Island och Andorra var bra.  Ska bli spännande i kväll :D

Nä nu ska jag snart kolla på film med P.
ha de bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0